Tule mukaan webinaariin: Digimatskut 2.0 – digistä digitalisaatioon
Digimatskut 2.0 – digistä digitalisaatioon
Keskiviikkona 16.4.2025 klo 13 – 16
Tervetuloa webinaariin, jossa pureudutaan digitaalisen oppimateriaalin nykytilaan ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin perusopetuksessa!
Webinaarissa esitellään kehitysajatuksia digimateriaalien käytöstä opetuksen tukena – opettajan, oppilaan ja hallinnon näkökulmista. Näitä ideoita on ollut rakentamassa eri puolilta Suomea koottu verkosto, johon kuuluu sekä opettajia että digivastaavia.
Ohjelma
13.00–13.10 | Digimatskut 2.0 -esittely – Janne Korsimo, Rusko
13.10–13.20 | Opetushallituksen puheenvuoro
13.20–13.30 | Case Kaarina
13.30–15.30 | Palveluntoimittajien puheenvuorot ja ratkaisujen esittelyt
15.30–15.40 | Yhteenveto
Webinaari toimii johdantona keskusteluun siitä, miten digimateriaalit voivat aidosti tukea oppimista, ei vain täydentää perinteistä opetusta.


