Tule mukaan webinaariin: Digimatskut 2.0 – digistä digitalisaatioon

Digimatskut 2.0 – digistä digitalisaatioon
Keskiviikkona 16.4.2025 klo 13 – 16

Tervetuloa webinaariin, jossa pureudutaan digitaalisen oppimateriaalin nykytilaan ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin perusopetuksessa!

Webinaarissa esitellään kehitysajatuksia digimateriaalien käytöstä opetuksen tukena – opettajan, oppilaan ja hallinnon näkökulmista. Näitä ideoita on ollut rakentamassa eri puolilta Suomea koottu verkosto, johon kuuluu sekä opettajia että digivastaavia.

Webinaari toimii johdantona keskusteluun siitä, miten digimateriaalit voivat aidosti tukea oppimista, ei vain täydentää perinteistä opetusta.

Ilmoittaudu mukaan

Lisätietoja webinaarista