Ehdot

Maksuehdot

Laskutus tapahtuu ilmoituskohtaisesti euroissa, 14 pv netto laskun päiväyksestä.

Viivästyskorko

Jäsenalennus

Myönnämme Suomen eOppimiskeskuksen päättäville yhteisöjäsenille 10% jäsenalennuksen ilmoituksista ja artikkeleista.

Reklamaatiot

Huomautukset virheellisestä ilmoituksesta on tehtävä kirjallisesti 14 vuorokauden kuluessa lehden ilmestymisestä.

Ilmoituksen peruuttaminen

Peruutukset viimeistään varauspäivämäärään mennessä. Viimeisen varauspäivän jälkeen tulleista peruutuksista lehti laskuttaa 50% ilmoituksen hinnasta.

Lehden vastuut ja oikeudet

• Lehden suurin vastuu ilmoituksen julkaisemisessa sattuneesta virheestä on ilmoituksen hinta.
  • Lehden vastuu ilmoituksen poisjäämisestä tai julkaisemisessa sattuneesta virheestä rajoittuu ilmoituksesta maksetun määrän palauttamiseen.
  • Julkaisemamme artikkelit ovat tarkastettu huolella, mutta emme kuitenkaan takaa niiden virheettömyyttä emmekä vastaa esiintyneistä virheistä.
  • Lehteen tuleva aineisto hyväksytään julkaistavaksi sillä ehdolla että, Suomen eOppimiskeskus ry saa käyttää aineistoa hyvän kustannustavan mukaisesti ilman eri korvausta omassa tiedotustoiminnassaan.
  • Kirjoituksia ja kuvia saa lainata lehdestä vain Suomen eOppimiskeskus ry:n luvalla.